2016. január 1., péntek

Térjünk a tárgytól

Sziasztok!
Kedves olvasóim annyira sajnálom hogy már egy hónapja nem érkeztem új résszel, de mentségemre szólva nincs ihletem mit irhatnék! Igyekszem és próbápkozok, de a rész nem akar összejönni. Nagyon sajnálom!
Ugyebár tudjátok hogy a csj fanfictiont írok nagyjából. Hát igen a játék az agyamat égeti - hiába 24. epis vagyok. Ha jól tudom még páran nemismeritek a játékot. Én ódákat zengek róla annyira jó! Hogy ha valakit érdekelne a játék írjatok erre az e-mailre : leilakanalas01@gmail.com
Így mindketten jól járunk. Én meghívlak a játékra - te meg kipróbálod. Remélem kedvet kaptak arra hogy játszatok!
Ui: egy kis ízelítő

- Bezárás - ordította el magát az ofőnk két órával később.
 -De hát..de... - dadogtam össze-vissza.
 - Lekéstétek az első órát! - forrt a dühtől. - És ne zárjalak be titeket?!
 - Tanárnő az én hibám - állt ki mellettem vöröske. - Miattam késett el Bets.. akarom mondani Elizabeth - ennél a pontnál Victor ránézett, mert észrevette a nyelvbotlást. - Semmi szükség arra, hogy ő is bent maradjon órák után.
A tanár elgondolkodott majd megadóan bólintott.
 - Köszi - néztem a fiúra hálásan a csengő után, amit egy vállrándítással lerendezett. Mivel nem hagytam annyiban, megöleltem, amit viszonzott. Na ja...az osztály előtt.
  - Mi van köztetek? - kérdezte Lys.
Hát igen ő is osztálytársam.
 - Barátság - nézett rá Cast. Felvette a táskáját és kiment.
 - Naa jártok? - csillant fel Iris szeme.
 - Nem - ráztam meg a fejem. - Tényleg csak haverok vagyunk.
 - Barátság extrákkal - röhögött fel Victor.
 - Akkor is az lesz ha leverem a fejed a hejéről - mordultam rá.
 - Kezded átvenni Castiel stílusát - szállt a beszélgetésbe Nath.
168 cm, szőke, tipikus szépfiú. De nem mer kiállni magáért.
 - Dehoogy. Ilyen vagyok. - felkaptam a táskám és kimentem megkeresni a fiút, akiről a beszélgetés folyt. Meg is találtam, csak éppen zenét halgatott, szóval nem zavartam. A folyosón sétálva belebotlottam Lysanderbe.
 - Gyere velem! - húzott maga után.
Egy pincében kötöttünk ki. Nekilökött a falnak, majd keményen megcsókolt.
 - Szeretlek - zihálta a fülembe, és elkezdte csókolni a nyakam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése